Velkommen til Hamarbarnehagen

Hamarbarnehagen AS er en privateid barnehage og vi holder til i St. Olavsgate 103 . Barnehagen har 4 avdelinger med til sammen 70 plasser i alderen 0-6 år.

Vi har fire avdelinger:

2 småbarnsavdelinger:

Lilla avdeling for 1-2 åringer. Blå avdeling  for 2-3 åringer.

2 storbarnsavdelinger:

Gul og Rød avdeling for aldersgruppa 2 - 6 år.

Vi har egen kokk:

Det serveres lunsj og ettermiddagsmat hver dag. Vi har hver uke et måltid bestående av kjøtt, et av fisk, en suppe med foccacia, en med lapskaus og en med havregrøt.
Gitte som er kokken vår, lager supper, gratenger og sauser fra bunnen av.
På ettermiddagen får vi til fruktmåltidet servert feks knekkebrød, brød, matmuffins eller grove vafler.

Lek og aktivitesareal:

Inne har vi 550 kvadrat å boltre oss på, med egen gymsal og svømmebasseng. Ute har vi 3 mål med tomt, fine lekeapparater, gapahuk og eget uteområde for de minste!

Vi har flere aktivitetsrom:

I tillegg til avdelingene har vi flere grupperom hvor vi jobber med barna i mindre grupper!